A Rimini Protokollt nehezen nevezhetnénk színháznak vagy társulatnak, sokkal inkább tekinthető sajátos alkotási módszernek, színpadi formának. „A Rimini Protokoll Helgard Haug, Stefan Kaegi és Daniel Wetzel különböző konstellációkban létrehozott projektjeinek összefoglaló neve" - fogalmaznak maguk az alkotók, akik a kilencvenes évek közepe óta dolgoznak együtt. Előadásaik összetéveszthetetlen ismertetőjegyei a naprakész témafelvetés, a témák dokumentarista, mégis rendkívül személyes megközelítése, valamint a színpadon önmagukat „alakító" szereplők részvétele.
Nemzetközi Színházi Fesztiválon Karl Marx: A tőke, I. kötet címmel mutatott be előadást Rimini Protokoll, amelyet nehezen nevezhetnénk színháznak vagy társulatnak, sokkal inkább tekinthető sajátos alkotási módszernek, színpadi formának. „A Rimini Protokoll Helgard Haug, Stefan Kaegi és Daniel Wetzel különböző konstellációkban létrehozott projektjeinek összefoglaló neve" - fogalmaznak maguk az alkotók, akik a kilencvenes évek közepe óta dolgoznak együtt. Előadásaik összetéveszthetetlen ismertetőjegyei a naprakész témafelvetés, a témák dokumentarista, mégis rendkívül személyes megközelítése, valamint a színpadon önmagukat „alakító" szereplők részvétele. Helgard Haug és Daniel Wetze előadását Nánay Fanni elemzi.